Şifre Güncelleme


SIKÇA SORULAN SORULAR

  • ŞİFRE GÜNCELLEME İŞLEMİ ART ARDA GELEN 4 ADIM/SAYFADAN OLUŞMAKTADIR:
    • 1: Kimlik numarası girişi,
    • 2: Telefon kontrolu,
    • 3: Email kontrolu,
    • 4: Şifre Güncelleme
  • 4üncü adıma gelmek için 1,2 ve 3üncü sayfalardaki istenen bilgileri girmek/doğrulamak gerekmektedir.
  • 4ÜNCÜ ADIMA GELMEDEN TELEFONA HERHANGİ BİR SMS GÖNDERİMİ YOKTUR.

  • Kullanılan web tarayicinin tüm cache silmek gerekir, bu işlem için web tarayicinin ayarlarına bakınız
  • Yada aynı cihazda farklı bir tarayici ile işlem yapılabilir
  • Yada başka bir cihaz deneyin

  • Yeni telefon numara değişikliğini Öğrenci İşleri yada Personel Daire başkanlığına bildirmeniz gerekmektedir.
  • İlgili daire başkanlığı gerekli düzeltmeleri yaptıktan takriben 1 saat sonra tekrar şifre değişikliği yapılabilir.

  • Email göndermeden önce Genel Açıklama kısmını okuyup gerkirse tekrar şifre değiştirme işlemi yapınız.
  • O gün içerisinde https//sifre.mku.edu.tr sayfasına giriş yapılmış olup, sorunun ne olduğu, hangi sayfada oluştuğunu belirtmek gerekmektedir.
  • sifre@mku.edu.tr email ile yardımı için telefon numarası ile beraber mutlaka TC kimlik yada öğrenci numarası belirtilmesi gerekmektedir.
  • Bu bilgileri içermeyen mailler dikkate alınmayacaktır.

  • Yurt dışından Şifre Değiştirme için telefon numarası ile beraber mutlaka TC kimlik yada öğrenci numarası biligilerini içeren email sifre@mku.edu.tr adrese göndermek gerkir.
  • Gönderdiğiniz emaile WHATSAPP uygulaması üzerinden ulaşabileceğiniz bir numara gönderilecektir,
  • Ancak sadece kurumda kayıtlı olan numaranıza ait WHATSAPP mesajlara cevap verilecektir.
  • Email göndermeden WHATSAPP mesajlara cevap verilmeyecktir.