Şifre Güncelleme
SIKÇA SORULAN SORULAR
- ŞİFRE GÜNCELLEME İŞLEMİ ART ARDA GELEN 4 ADIM/SAYFADAN OLUŞMAKTADIR:
- 1: Kimlik numarası girişi,
- 2: Telefon kontrolu,
- 3: Email kontrolu,
- 4: Şifre Güncelleme
- 4üncü adıma gelmek için 1,2 ve 3üncü sayfalardaki istenen bilgileri girmek/doğrulamak gerekmektedir.
- 4ÜNCÜ ADIMA GELMEDEN TELEFONA HERHANGİ BİR SMS GÖNDERİMİ YOKTUR.
- Kullanılan web tarayicinin tüm cache silmek gerekir, bu işlem için web tarayicinin ayarlarına bakınız
- Yada aynı cihazda farklı bir tarayici ile işlem yapılabilir
- Yada başka bir cihaz deneyin
- Yeni telefon numara değişikliğini Öğrenci İşleri yada Personel Daire başkanlığına bildirmeniz gerekmektedir.
- İlgili daire başkanlığı gerekli düzeltmeleri yaptıktan takriben 1 saat sonra tekrar şifre değişikliği yapılabilir.
- Email göndermeden önce Genel Açıklama kısmını okuyup gerkirse tekrar şifre değiştirme işlemi yapınız.
- O gün içerisinde https//sifre.mku.edu.tr sayfasına giriş yapılmış olup, sorunun ne olduğu, hangi sayfada oluştuğunu belirtmek gerekmektedir.
- sifre@mku.edu.tr email ile yardımı için telefon numarası ile beraber mutlaka TC kimlik yada öğrenci numarası belirtilmesi gerekmektedir.
- Bu bilgileri içermeyen mailler dikkate alınmayacaktır.
- Yurt dışından Şifre Değiştirme için telefon numarası ile beraber mutlaka TC kimlik yada öğrenci numarası biligilerini içeren email sifre@mku.edu.tr adrese göndermek gerkir.
- Gönderdiğiniz emaile WHATSAPP uygulaması üzerinden ulaşabileceğiniz bir numara gönderilecektir,
- Ancak sadece kurumda kayıtlı olan numaranıza ait WHATSAPP mesajlara cevap verilecektir.
- Email göndermeden WHATSAPP mesajlara cevap verilmeyecktir.